Close

4 tipy na to, jak psát úspěšný firemní blog

Myslíte si, že jste zajímavá a kreativní společnost s vizí? Máte pocit, že vaše inspirativní myšlenky a nápady by se měly dostat k početnému publiku? Věříte, že i v době, kdy je náš trh přesycen miliony nabídek různých společností a obchod je téměř sprosté slovo u většiny zákazníků, máte přeci jen světu co nabídnout?
Jsme v tom s vámi a rádi vás trochu namotivujeme k tomu, abyste se přestali bát o sobě dávat vědět. Není tak jednoduché psát věci jménem celé firmy.

žena pije kávu
Většina velikých korporátů má na takovou práci celá oddělení, která se zabývají externí komunikací nebo PR jako takovým, se vším, co k němu patří. Ať už jste součástí nějakého velikého kolosu a je na vašich bedrech napsat každou chvíli něco zajímavého, nebo sedíte v menší firmě a máte silnou touhu dát najevo světu, co vlastně děláte a v čem jste dobří, pro všechny z vás tu máme několik cenných rad do začátku.
Až si projdete všechny body, nechte si poradit s jednotlivými texty od odborníků ze SEO agentury.
Jak tedy postupovat, když se rozhodnete psát firemní blog a chcete, aby opravdu stál za to?

kancelářské zátiší

  1. Nejdříve si promyslete, co je vaším záměrem. Co je na vaší firmě tak skvělého. Čím jste jedineční? Co z vás dělá tu jedničku na trhu? Co vy konkrétně považujete za největší benefit? Pokud nebudete ve svou společnost věřit a nebudete na ni náležitě pyšní, nebudou vašim textům o tom věřit ani jeho čtenáři. Proto si nejdříve ujasněte, jaký máte postoj ke své společnosti a tomu, čemu se věnuje.
  2. Jaký by měl váš blog být? Chcete sdělovat spíše zajímavé trendy a novinky v oboru, tedy psát jej na čistě teoretické a odborné rovině? Nebo naopak plánujete oslovit čtenáře neformálním přístupem a vtipnými texty o běžných věcech?
  3. Dostáváme se k podstatné otázce, jaká bude vaše cílová skupina? Píšete pro stálé zákazníky, které chcete jen udržet a dát jim o sobě čas od času vědět? Nebo plánujete oslovit masy lidí a nalákat je na produkt, který prodáváte? Je dobré vědět, pro koho vlastně budete psát.
  4. Nebojte se požádat o pomoc. Kreativní psaní není něco, co se naučíte za večer. Můžete se pro začátek svěřit do rukou odborníků https://www.ppcprofits.cz/seo-agentura.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup